catalog digital

Anvelope X

Adresa
Bucuresti, Bucuresti, România
Telefon
40729061639
Adresa URL
Logo
Anvelope-x.ro magazinul de anvelope exact pe gustul dv.Oferta completa de anvelope iarna , anvelope vara si allseason.

http://anvelope-x.ro/
Harta
Imagini (1)
Comentarii (3)
Folosirea unor anvelope de calitate superioara adaptate la conditiile climaterice asigura o aderenta mai mare cu calea de rulare, o stabilitate a autovehicului deci o siguranta si o stabilitate in circulatie a acestuia. Avand in vedere diversitatea factorilor climatici s-au creat diverse tipuri de anvelope: anvelope de vara, all sezon si anvelope iarna.


Calitatea materialului folosit la fabricarea anvelopelor este diferita functie de sezon si asigura o duritate mai mare sa o elasticitate ridicata in vederea obtinerii o aderenta crescuta cu cale a de rulare.


Dotarea autoturismului cu anvelope iarna imbunatateste aderenta iar distanta de franare se reduce, fata de dotarea cu anvelope de vara cu cca. 25 m si aceasta din cauza ca elasticitatea la anvelopele de vara se pierde pe timp rece.


Mentinerea elasticitatii la anvelope iarna, sub temperaturi de 7 grade C,permite o tractiune mai buna si in cazul in care carosabilul este acoperit cu zapada, gheata sau noroi.


Existenta in compozitia anvelopelor de iarna a unor compusi de siliciu genereaza mentinerea flexibilitatii anvelopelor in sezonul rece. Avand in vedere ca in conditiile de carosabil acoperit cu zapada anvelopele actioneaza diferit (una supravirind iar alta subvirand), specialistii au realizat anvelope iana care sunt dotate cu modele de striatiuni care sa arunce apa, sa ingroape roata in zapada.

O atentie deosebita se acorda de producatorii de anvelope pentru asigurarea unei economii de carburanti, asigurand la anvelope o rezistenta la rulare mai mica, precum si o greutate specifica mica. Deasemenea se urmareste obtinerea unei calitati a sistemelor de siguranta imbunatatindu-se performantele benzii de rulare care sa asigure adaptarea rapida la schimbarea suprafetiei carosabilului si la schimbarile de temperatura. La realizarea desenului benzii de rulare se urmareste obtimerea unei manevrabilitati sporite, o economie de combustibil si o cat mai buna silentiozitate.


Folosind tehnologii avansate, producatorii de anvelope urmaresc sa asigure anvelope rezistente la socuri, realizand in acelasi timp confortul si eleganta necesara. Toate acestea asigura posibilitatea de a porni, intoarce si opri in conditii dificile.


O atentie deosebita trebuie acordata presiunii din anvelope care trebuie verificata la inceputul sezonului rece ,deoarece aceasta scade cu 450 g ori de cite ori temperature scade cu 5 gradeC.

Asigurarea unei presiuni corecte permite obtinerea unei uzuri reduse precum si un condus redus. La sosirea sezonului rece se impune schimbarea tuturor celor 4 anvelope deoarece se asigura o uniformitate in comportarea autoturismului; ne devierea de la traseu; tractiune uniforma imbunatatita precum si reducerea derapajului. Daca anvelopele sunt specifice conditiilor climatice, la randul lor prezinta o mare diversitate.


Astfel anvelopele de vara sunt : de tip regular, economice, off-road si sport.


Asigurand un confort sporit calatorilor anvelopele regular sunt cele mai raspandite. Fiind anvelopele mai late ,cu talia mai joasa anvelopele tip sport asigura o manevrabilitate sporita. Anvelope off-road sunt create pentru terenurile accidentate, deoarece acestea sunt mai rezistente la socuri si pot trece cu usurinta peste astfel de terenuri, au o talie mare ceea ce asigura o rezistenta la loviri si prezinta o duritate mai mare care le asigura o rezistenta corespunzatoare la obictele ascutite.


Anvelope Michelin au o durata mai mare de viata iar performantele lor pe diferite cai de rulare sunt dintre cele mai bune,asigurand un control si o manevrabilitate foarte buna autoturismului, precum si un confort sporit. Tehnologiile folosite la producerea anvelopelor urmaresc realizarea unei densitati si forme care sa asigure evitarea acvaplanarii.
La producerea de cauciucuri contribuie aproape doua sute de materii prime. Aceste materii prime sunt supuse unor combinatii si reactii chimice si fizice avand ca rezultat final producerea de cauciuc necesar realizarii unei anvelope. Producerea de cauciucuri se realizeaza de catre producatori in colaborare cu utilizatorii acestora.

Primul pas in producerea de cauciucuri este stabilirea tipului de vehicul pentru care va fi utilizata. Apoi functie de acest lucru pe calculator se realizeaza convertirea cerintelor vehicului in caracteristici pentru cauciucuri. Se produc apoi cauciucuri prototip care sunt testate ca sa se vada daca au performantele cerute de vehicul. Aceasta etapa in realizarea de cauciucuri necesita un timp mai mare de testare, verificari calitative. Dupa parcurgerea acestei etape se trece la comandarea de cauciucuri pentru echiparea vehicului.


Ca sa se produca cauciucuri pentru inceput se selecteaza diferite tipuri de cauciuc, rasini, negru de fum, pigmenti, bioxid de siliciu si alti aditivi care se combina in diferite proportii astfel incat sa se obtina caracteristicile solicitate. Combinarea acestor materii prime se realizeaza cu un malaxor special, realizandu-se o pasta de culoare neagra si de consistenta gumei de mestecat.

Tot procesul este supravegheat computerizat. Materialul rezultat este apoi format in parti componente a cauciucurilor (pereti laterali, benzi rulare, etc.). Dupa aceasta etapa incepe asamblarea cauciucurilor. In masina de produs cauciucuri prima data se toarna cauciucul interior, urmeaza carcasa apoi centurile, care cel mai des sunt realizate din otel si polyester. Acum se asigura la cauciucuri rezistenta, dar si flexibilitate, care asigura manevrabilitatea dorita in circulatie. Se monteaza apoi talonul, care este compus din doua inele din impletituri de sarma din otel imbracate in bronz.

Prin talon se asigura etanseitatea imbimarii la cauciucuri cu janta. Apoi se preseaza banda de rulare si peretii laterali, deasura breakerelor si carcasei. Rezulta cauciucuri necoapte care trebuiesc vulcanizate. Dupa plasarea cauciucului intr-o matrita, se umfla puternic pentru a lua forma necesara se incalzeste la o temperature de 150 grade Celsius, pe o perioada de 12-15 minute, realizandu-se vulcanizarea.

Acest timp de 12 - 15 minute, se foloseste pentru realizarea de cauciucuri pentru autovehicule usoare, pentru cele industriale vulcanizarea poate dura si o zi. Dupa ce anvelopa este vulcanizata se testeaza calitatea acesteia.

Acest procedeu implica inspectarea cu raze X, taierea pt cautarea de defectiuni sau verificate in circulatie pentru a stabili durabilitatea, tinuta la drum si consumul de carburant. In tot acest proces de realizare de cauciucuri se are in vedere ca acestea asigura legatura cu suprafata de rulare si ca de calitatea lor depinde franarea, tractiunea si virajul autovehiculelor.

Profilurile la cauciucuri actioneaza pentru indepartarea apei, dar in conditiile in care aceste profiluri sunt uzate ele nu isi ating scopul, iar apa se strange sub cauciucuri, avand ca rezultat pirderea aderentei la carosabil iar franarea si mentinerea sensului de mers sunt ineficiente.
Manifestand o preocupare constanta pentru siguranta circulatiei, autoritatile romane au stabilit ca din iarna lui 2011 sa existe obligativitatea dotarii autovehiculelor cu anvelope iarna. Aceasta hotarare va avea ca efect cresterea cererii de anvelope iarna si in consecinta cresterea vanzarilor de anvelope cu peste 30%. Cea mai mare vanzare se va realize la anvelope iarna.

Un alt effect al acestei hotarari va fi cresterea incasarilor la bugetul de stat cu cca 450 milioane de lei, incasari care se vor realize in deosebi din T.V.A. In acelasi timp se vor inregistra cresterea pretului la anvelope iarna. Cresterea pretului la anvelope iarna noi va avea ca urmare orientarea soferilor spre procurarea de anvelope iarna ieftine adica la mana a doua, cu toate ca este cunoscut ca folosirea acestor anvelope poate prezenta anumite riscuri. Astfel nu se cunosc conditiile in care au fost folosite aceste anvelope iarna, socurile la care au fost supse in timpul exploatarii.


Deasemenea este cunoscut ca aceste anvelope iarna au parcurs un mumar de kilometri si deci prezinta o uzura a benzii de rulare.

Cand se alege sa se cumpere anvelope iarna ieftine trebuie sa se urmareasca ca adancimea canelurilor la banda de rulare sa nu coboare sub 1,6 milimetri. Procurarea de anvelope iarna ieftine second hand este nerecomandata si din cauza ca pot apare in timpul circularii unele galme pe benzile laterale care pot duce la explodarea anvelopei.

Desi initial cheltuielile realizate cu procurarea de anvelope iarna second hand sunt mai ieftine, cheltuielile pe care le genereaza in timpul exploatarii au ca efect cresterea acestora ajungandu-se ca in final sa depaseasca cheltuielile realizate cu anvelope noi. Rezulta ca este mai bine sa dotam autovehiculul cu anvelope iarna noi asigurand astfel siguranta circulariei. Circularea pe drumurile publice in conditii de siguranta pe timp de iarna impune pe langa folosirea de anvelope iarna noi si luarea unor masuri, ca exemplu asigurarea presiunii in anvelope.

Presiunea care trebuie sa se asigure in anvelope este trecuta atat in cartea tehnica, dar este marcata si in unele zone ale autovehiculelor, ca pe rezervor, pe portiere s.a. Asigurarea presiunii necesare in anvelope de iarna garanteaza franarea pe distante mai mici. O importanta deosebita o are si gradul de uzura al benzii de rulare, astfel este recomandat ca adancimea canelurilor benzii de rulare iarna sa fie de 4 milimetri. In aceste conditii se asigura o manevrabilitate buna autovehiculului si circularea in conditii de confort si de siguranta. Procurarea de anvelope iarna reprezinta o investitie importanta si din aceasta cauza trebuie sa se acorde o atentie deosebita tipurilor de anvelope in vederea realizarii unei alegeri corecte.

Indiferent de tipul de anvelopa ales trebuie sa se ia unele masuri care sa duca la cresterea perioadei de folosire a acestora. In acest sens se impune inspectarea periodica a starii anvelopelor. In felul acesta se constata la timp aparitia unor defectiuni (uzura prematura s.a.) iar prin luarea de masuri care sa corecteze aceste defectiuni se prelungeste perioada de exploatare a anvelopelor.

Datorita cresterii preturilor la anvelope iarna noi tot mai multi soferi prefera sa cumpere anvelope iarna ieftine din centrele de vulcanizare. Exista ideea ca daca nu este zapada nu sunt necesare anvelope iarna, total gresit deoarece daca pastram anvelopele de vara pe autovehicul acestea nu au elasticitatea necesara si devin nefolositoare.
Director Web Dirpedia - Directoare Web Romanesti